Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Minat baru en suami & anak ku...

Buah hati aku nan 2 orang tu minat main puzzle.. tapi bukan jenama lego.. 

jenama cikai2 je.. kenapa? korang macam tak kenal anak aku.. bukan reti sayang barang.. karang beli mahal2.. selamba je die jahanamkan.. 

lepas balik daripada kedai, en suami gigih la duk pasang bende2 alah nie.. sampai 2 jam jugak lah die duk menghadap je bende nie... zaquan?? biasalah.. jadi penasihat & tukang komen...

nak tengok hasilnya?????

hebat duk bersusun atas kabinet tv... 

zoom sikit ye...


tapi tak lama benda alah tu mampu bertahan kat situ... sehari je pun...

lepas tu apa jadi?????

teka lah....




tak nak... 

ok...





scrool je...

-
-
-
-
-



sakit ati kan???

arggghhh.... aku rasa macam nak pengsan...

yang paling aku tak boleh blah.. en suami ambik bekas biskut aku letak sume lego celup tu...

huhuhuhu...

sekian...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...