Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sampul Jangan Tak Sampul...

Tengah en suami balutkan buku sekolah anak aku.. die hulur novel aku nie..

katanya kesian buku dah tumbuh telinga.. katanya..

maka disampulnya novel aku nie...


ntah macam mana.. aku bleh plak rasa seronok.. macam bebudak je.. hahahaa..

akhirnya.. ia berjaya membuatkan aku....

-
-
-
-
-
-

yahuuu !!!!

akhirnya aku berjaya membalut separuh drpd novel koleksi aku...

bukan ini je ye... jenuh la nak ambik semua gambar novel aku...

nanti orang kata aku riak plak.. hahahah..

taukah korang pukul berapa aku snap gambar nie??

pukul 2 pagi okey.. gigih aku balut sume buku nie..

mood : puas ati...

terima kasih en suami sebab gerakkan hati saya untuk melindungi novel2 saya..

erk... tetiba rasa macam dia sengaja je bagi hint..

ye ke??? korang rasa???

2 comments:

  1. kita pun suka baca novel RAM juga... tapi x rajin nak balut lah...hehe... nak kena cari mood balut juga lah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. RAM memang best kan?? memang kene tunggu mood.. klu tak, jangan haraplah.. dulu soletip tepi buku pun malas nak buat.. hahahaha...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...