Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

CNY BFF Gathering..

Happy Chinese New Year...

dah abiss???

opppssss... entri basi lagi lah yer.. I'm Sorry.. bak kata Amir Raja Lawak..

hahahaha...

nak buat macam mana.. banyak gangguan mood lah.. macam - macam jadi pada aku start tahun 2013 nie... dengan sakitnya.. dengan en suami kursus nye.. dan yang terbaru.. kisah tragedy kat blok umah aku... ape??? lain kali aku story.. sila baca suratkhabar metro hari nie.. muka depan... 

Okey... berbalik cerita gathering aku ngan member2 aku.. akhirnya lepas 3 tahun aku ada hal time CNY, tahun nie aku berjaya lapangkan jadual.. wah.. jadual tu kan?? macam bizi lah sangat.. hahahah... bizi balik kampung kan.. bukan bizi bende lain...

siapa BFF aku? ex-officemate aku dulu.. aku resign tahun 2007.. tapi alhamdulillah, smapai sekarang kami masih bersahabat baik.. still keep in touch.. 

mari aku perkenalkan BFF aku...

okey.. candid pic yang menunjukkan hobi kami adalah bersembang.. hahaha...
ini adalah Janelle & Shenny.. Shenny wearing glasses ok..

ini siapa?? adik nie nama dia Azimah.. ex staff aku dulu.. saja nak suruh die teman aku.. sebab aku dah lama tak hang out ngan die.. lagipun die kenal kawan2 aku.. senang lah sikit nak get along.. kenapa tak bawak en suami?? masa nie suami aku baru balik duty.. biar lah die tido puas2 kat umah sambil jaga Zaquan... 

*wink... wink...

this cute baby's name Patricia.. She's so adorable.. wish i could take her home as mine.. hahaha...
(eh.. speaking london plak ye...)

With Jasmin Hu... Now she's working at Singapore.. Miss her a lot..


meh aku kenal kan sorang2...

dari kiri : Fiona, Aku (si debab), Azimah (peneman aku), Shenny, Janelle & Jasmin..

Walaupun aku dengan diorang berbeza agama, bangsa.. tapii kami boleh kekall menjadi kawan baik.. kenapa? sebab kami sayang antara satu sama lain.. bahasa komunikasi? english & melayu.. chinese?? denar faham.. nak cakap tak pandai sangat...

tapi itu semua bukan penghalang.. 

kerana... Kami Akan Tetap Bersahabat !!!!!

 I Love U All My Dear Friends!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...