Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aku Jelous???

Tetiba nak buat entri nie..

banyak kali dah aku perasan..

en suami aku kalau keluar.. mesti baju nak matching2 ngan Zaquan.. 

meluat?? adelah sikit..

hahahaha...

nak buat macam mana.. anak aku lelaki kan.. nak tak nak dia mesti jadikan ayah dia contoh.. sebab?? pernah dia tiru aku.. make up bagai.. pakai tudung aku.. pastu en suami aku tak bagi aku terlalu rapat dengan dia..  takut anak aku confius jantina.. erk.. haru kan?? menangis sakanlah Zaquan kene marah ngan kaunseling ngan aku & ayah dia.. tapi itulah kenyataan.. bukan aku tak pernah belikan Zaquan barang masak2.. tapi nasib baik ayah dia pun suka memasak.. jadi, tak adalah masalah sangat... kan???

nak buat macam mana.. huhuhuhu...

maka aku merelakanlah mereka berkongsi hobi.. aku?? tengok ajelah...

kadang2 aku join jugak.. tapi tengok masa jugak lah.. angin baik aku join.. angin tak baik.. aku buat hal aku sendiri.. hahaha...


tapi....

tetap kedua2 lelaki ini adalah insan yang terpenting dalam hidup aku selepas mak & ayah aku...

tanpa mereka....

aku tak dapat bayangkan macam mana aku akan meneruskan hidup nie...

love them both very much...



p/s : takpe.. mak aku kata.. sayang ayah hanya dunia je.. sayang ibu membawa ke syurga... (^_^)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...