Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

saidina oh saidina...



dulu masa aku kecik.. zaman budak2 okey.. selalu main saidina dengan adik beradik aku.. konon nak tengok siapa yang paling banyak duit lah.. rumah lah.. yelah.. dulu mana ade gadget2 macam sekarang..

dulu banyak aku habiskan masa 'berkomunikasi' secara lisan.. main saidina tak kan lah nak main sorang2 pulak kan.. sendiri beli tapak.. sendiri bayar sewa.. boleh??? hahaha... sekarang.. masing2 sibuk mengadap gadget masing2 kalau berkumpul.. cuma.. kaum2 hawa yang bergelar suri rumah rajin 'berkomunikas' kalau berkumpul...

nak ngata kami bergossip lah tu ye??? no..no..no..  tak baik fitnah okey...

rindunya zaman dulu2.. kan??



tapi kalau zaquan nak main saidina.. aku ngan apaknye lah akan jadi mangsa paksa rela.. hahahaha..

tapi kan.. macam mana aku cuba nak tipu.. tetap kalah.. moralnya.. jangan menipu kalau main ngan bebudak.. hehehe.. bukannya apa.. kalau aku menang.. aku boleh stop game.. mengadap bende nie.. tak jadi lah nak buat kerja lain.. hehehe... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...