Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Demi Benda Itu..

Disebabkan hari nie aku cuti.. en suami plak duty semalam.. hari nie die ada kat umah.. maka, aku pun sanggup keluar petang2 hari ke Jeti Feri kat Marina Island untuk ke Pangkor..

Dasat kan??? 

kenapa aku sanggup naik feri petang2 hari ke Pangkor?

kerana

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

tadaaa...

semuanya demi seekor ikan masin ini..

hahahaha...

tapi ada sebab lain jugak kenapa aku sanggup ke Pangkor balik hari..

sebab de kawan daripada Johor datang bercuti ke Pangkor.. bleh sembang2 skali kan??

Inilah kawan aku Akma.. 

dia datang honeymoon kat sini.. kat Pangkor Village.. My Fav challet at Pangkor..

Pemandangan jeti kat Pangkor..

Lengang.. hahaha...

Xsabar nak makan Ikan Masin nie.. yummyy !!!!

budak yang paling seronok bila cakap nak pi pangkor..

si 'demok' pun nak pose jugak.. hahaha...

sebenarnya.. hari nie ulangtahun perkahwinan kitorang yang ke 7.. alhamdulillah.. dah 7 tahun kami bergelar suami isteri.. dan Alhamdulillah juga sebab jodoh kami masing panjang walaupun macam2 dugaan & ujian yang datang..

Terima kasih en suami sebab sudi bawak saya ke Pangkor & makan char kue teaw tepi laut..

I'm so happy...

Daripada mu untukku & daripada ku untukmu..

semoga kasih sayang ini akan kekal hingga ke syurga..

Ya Allah...

Biarlah hanya Eddie Miza kekal menjadi suamiku dunia & akhirat..

Amin..

Thanks en suami for the great 7 years with u...

6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...