Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sepetang di Melaka...

Saje nak kongsi ngan korang gambar2 masa aku bawak anak aku g jalan2 kat melaka.. masa nie pas balik dar Darussyifa Melaka.. memang rutin aku pergi buat rawatan susulan kat sana.. sakit apa?? sila cari kat entri sebelum nie ye..

masa nie kalau tak silap aku, kitorang balik sebab adik aku bertunang.. nak ajak mak ngan MIL depa ada hal plak.. so, kami pergi bertiga je lah.. huhuhu..

jalan2 pi Melaka memang seronok.. yelah, sape yang tak seronok pi jalan2.. meh bagitau kat aku..

Ape pun sudi2lah cuci mata dengan pic aku yang hampir2 dah nak basi nie.. hehehe

Muzium Orang Asli










Taman Buaya Melaka








Zoo Melaka










p/s : malas nak update citer makan angin sangat sebab takut korang bosan.. hehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...