Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kembali Tersenyum... My Hero Is Back...

Alhamdulillah...

En suami dah balik dari latihan dengan tentera udara kat hutan di Pahang.. ringan sikit la beban aku nak buat kerja2 rumah nie.. tambah2 gembira.. Zaquan lah, tiap2 hari duk mengira bila ayah dia nak balik.. kadang2 sebelum tido, dia akan cium selimut ayah dia.. aku yang tengok nie pun mula lah berjujuran air mata.. mak selalu kata, sebab en suami selalu tolong aku buat kerja rumah lah aku akan susah kalau die tak de.. oppss.. bukan aku yang paksa die buat ye.. aku pun dah marah die jangan buat kerja rumah.. tapi dia yang rajin nak buat.. xkan aku nak marah die.. die bukan buat jahat pun.. (best tul ayat cover aku nie.. ahaks... sila jangan meluat ye..)

bila en suami ada.. zaquan tak kan ada masalah tak cukup tidur lagi kalau aku kene petang.. maklumlah aku kan balik kul 11.00 pm.. sampai umah dah kul 11.30 pm.. 

bila en suami ada.. kain baju sume dia settlekan termasuk lipat baju ( aku memang kureng gemar lipat baju.. basuh ok..)

bila en suami ada.. balik kerja malam.. anak dah tidur, homework dah siap.. baju sekolah dah siap gosok..

bila en suami ada.. kalau aku balik kerja malam, lambat tido.. esok pagi2 tak payah kelam kelibut nak settle hantar zaquan ke sekolah...

so????

aku banyak masa nak rehat.. setelah 2 minggu tak cukup rehat ok.. mana nak pk kerja.. anak.. nak siapkan tempahan hantaran member en suami.. nak siapkan bunga telur wedding adik aku.. robot pun kene hantar servis kalau dah running tak berhenti.. tu yang kadang2 rasa aku dah hampir2 nak bertukar jadi zombie.. hahahaha...

kalau aku dapat keje shift biasa tanpa ot 2 jam tu.. mesti idup aku akan terurus balik.. tapi siapalah yang akan faham masalah aku ngan kawan2 aku.. kitorang nie timun je.. huhuhu..

ape2 pun.. bila ada en suami di samping aku..

semua yang susah tak kan terasa sangat susah nya..

sayang ketat2 untuk en suami..



ok.. aku benti dulu sebelum korang meluat dan muntah.. hahahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...