Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sejuk perut bonda...

Semenjak ada imam muda.. anak aku pun berminat nak jadi imam muda..

Aku pun hantar die ke tadika islam kat Teluk Batik.. biarpun jauh sikit.. tapi kalau macam nie hasilnya.. alhamdulillah.. berbaloi2...

bukan xde tadika dalam pangkalan navy nie.. tadika kemas ade je depan rumah aku nie.. betul2 depan blok..

tapi memandangkan zaman makin maju nie.. besar cabaran nak membesarkan anak2..

aku dan en suami sepakat masukkan dia ke tadika islam tu..

semoga dia akan mendapat didikan agama yang cukup & dapat membantu kami di dunia & di akhirat nanti..

amin...

rasa nak menitis air mata bila dia baca depan aku buat kali pertama...

alhamdulillah... terima kasih Allah...

video

p/s : sila maapkan beliau yang cam pelat2 sikit ye.. hehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...