Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bersediakah aku???

Masa mula2 aku bergelar isteri, en suami de bagitau yang bukan mudah nak jadi isteri seorang askar.. perlukan banyak pengorbanan kerana separuh dirinya milik negara.. aku masa tu tak ambik peduli pun sebab aku yakin tak ada apa yang akan jadi.. 

Selama nie pun kalau takat en suami pi belayar, duty atau masuk utan.. aku okey lagi walaupun susah sket..

tapi untuk tujuan yang satu nie aku payah sket nak lepas.. macam masa sebelum kitorang tunang dulu.. masa en suami kene ikut team navy nak bawak balik kapal selam negara.. masa tu aku memang tak sanggup pun..

tapi sekarang nie, dugaan yang lagi hebat datang.. walaupun pegawai en suami baru hantar nama dan tak confirm lagi nama encik suami aku betul2 pergi atau tak.. tapi hati aku dah mula nak libang libu bak kata orang perak...

tapi... bersediakah aku???

mampu kah aku???

berdebar tunggu keputusan bulan 7 nanti... huhuhuhu...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...