Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Hari Tanpa Rancangan Astro Percuma..

Bila dah seminggu dapat tengok 130 channel secara percuma.. rasa kekok bila tekan2 channel CI takde apa2 yang keluar.. nie yang aku rasa macam nak langgan rancangan tu.. tapi berbaloi ke? rancangan yang sedia ada pun xtertengok.. nak tambah channel lagi? mesti en suami bising.. hehehe...

Apa2 pun..

Good marketing stratergy ASTRO..

Tapi aku rasa sedih sebab permohonan kitorang nak tukar kepada ASTRO Beyond telah ditolak.. bayar mahal2 tapi xboleh nak dapat channel banyak macam dalam pakej astro max tu.. sedey tul rasa.. Pastu piring ASTRO terpaksa diturunkan dan kena guna piring yang dah disediakan.. nasib lah duk kuarters askar nie kan.. macam2 undang2.. tapi aku tetap suka duduk kuarters.. hahaha..

So, tahun depan sila bagi ASTRO menang lagi ye.. maka kita akan dapat tayangan semua channel percuma selama seminggu lagi...

erk.. ade ke?? tahun depan? lama giler.. berangan tul aku nie.. hahahaha...


p/s : nasib baik aku cuti 3 hari minggu lepas.. puas gak la merasa rancangan free.. semua nak free kan? tabiat manusia.. atau aku je ?? ahaks..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...