Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Akhirnya.. tekak ku bertemu pavlova..


Tetiba tekak aku nie teringin nak makan dessert omputih la plak.. hati mengidam nak makan yang besar.. tapi bila fikir, kalau xhabis mcm mana? terus aku order mini pavlova.. kebetulan de lah one of my fb friend post at her wall mentioned she just finished baked pav for her costumer.. pe lagi.. aku pun terus la order.. wah.. semenjak makan pav nie sakan mak speeking spekong nie ye.. ahakss...

Rasa pav nie memang lain daripada dessert lain yang pernah aku makan.. tapi sebabkan tekak aku nie tekak pure melayu + jawa.. maka akak kata ok2 je lah.. kan?

Rasa sangat puas hati bila ape yang kita nak makan kita dapat makan.. Alhamdulillah...

Sesambil aku order untuk aku ngan Zaquan mencekik, aku pun beli nie utk suprisekan en suami.. tapi sayangnya en suami makan sket je.. huhuhu.. aku ngan Zaquan senyum lebar lah.. kalau ayah dia xmakan.. kami bleh bahagi pav 2 bahagian je.. dapat banyak sket.. hahahaha...

malam tido bleh mimpi g melancong kat europ gaknye.. 

(^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...