Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

RASA NAK MELETOP !!!! tapi.. aku bukan belon atau bola.. huhuhu...

Tajuk entri cam ntah pape2?

Camtu lah yg aku rasa sekarang.. rasa ntah pape ntah... huhuhu...

Tensi betul lah aku sekarang nie.. 2 kejadian tak best dalam 1 masa.. 1st bencana.. aku rasa nak pengsan.. 2nd bencana.. rasa nak koma plak.. huhuhu...

Kenapa???

1st.. adik aku sibuk plak nak tukar baju bersanding.. nak pakai baju baru yang vouge kononnye setelah diracun dek mak andam.. kalau warna tu nak tukar ngan warna yg dekat2 ngan warna tema pe.. skali nak tukar baju jd warna cream + silver.. warna tema asal biru gelap + hitam..

Aku nak kata tak boleh.. mak andam kata boleh...

apa yang patut aku pilih???

yes or no???

2nd.. semalam baju yang aku tempah kat Pangkor dah sampai.. tapiiiiiiiii... skali akak tu jahit satu baju salah.. kain die bt baju.. baju die buat kain.. uwaaaaaa.... aku rasa nak koma.. dah la kain tu payah nak beli.. mahal plak tu.. pastu limited je.. rasa nak nangis tapi air mata tak nak keluar.. aku call mak.. mak gelak aku gelak.. sebab dia gelak?? baju aku ngan dia sama.. aku yg tempahkan baju die kat tukang jahit yang sama.. huhuhu...

last2 aku call Dr. Su a.k.a sepupu sepapat aku yg aku beli kain tu kat die.. nasib baik beli ngan sedara mara.. kalau tak.. mau aku duk termenung panjang nak settle bende nie. 

tapi baru half settle.. belum fully settle sbb supplier nak tolong aku cari kain tu petang nie.. 

rasa nak jerit.. nak marah je... tapi berbaloi ke?? wedding tinggal 2 minggu je lagi... ok ke back up plan aku nie...

uuwwwaaaa....

dugaan tul..

 p/s : nasib baik bukan wedding aku.. hhehehe....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...