Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rindunye Nak Mandi Air Terjun... Huhuhu...

Memandangkan hari nie cuti, aku pun duk la berangan nak ajak hubby jalan2.. tapi hubby sibuk la plak dengan sukan navy nie.. erm.. terpaksa la aku ngan zaquan duk diam2 kat depan tv.. mujur ade Lawak Ke Der kat asto 1st.. dapat jugak la aku menenangkan fikiran..

Tetiba.. aku rasa nak mandi air terjun.. jadi rindu plak nak balik kg.. yelah, umah mak aku dekat sket ngan air terjun Gunung Ledang.. 10-15 min je.. jangan xpercaya yer.. hehehe... tapi kalau kat Perak nie, jauh la jugak kalau nak mandi air terjun.. paling dekat pun mau gak 1 1/2 jam.. 

Rindunye nak balik kampung.. huhuhu...

Nie pic last year kitorang pergi.. bulan disember.. seronoknye kalau umah mak aku dekat je.. 

(-_-)







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...