Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

kemaruk main game nie...

korang pernah main game nie? 

seronok giler.. nie 2nd time aku main pasal aku start over balik.. kenapa? tension sebab xabis2.. konon nak cipta record baru.. tapi lepas 2 3 kali cuba baru berjaya.. xde lagi org kampung aku mati dan mereka berjaya 'dibiakkan'.. hehehe..

tapi bila dah start main game nie, jenuh la nak stop.. sampai kalau tetiba tengah sembang ngan en suami, aku mesti lari2 sat masuk bilik tengok perkembangan 'orang-orang kampung' aku nie.. nak tunggu baby besar pun mau 180 min sorang.. hahaha... kat offie pun duk terpikir2 kat game.. dasat kan penangan game nie.. tapi aku xlah sampai obses giler sampai kan nak berangkut laptop ke office bagai.. aku kemaruk tahap awal lagi.. boleh?? hahaha...

sape2 yang pernah main game nie, sila lah kongsi tips2 ngan aku ye..






p/s : laki aku kata macam budak2 je main game camnie.. huhuhu... ok pe, aku luar je dewasa.. hati budak2 so awet mude lah.. erk... boleh? hahaha...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...