Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

NAVY Mini Olympic Opening Ceremony..

Wah... tajuk entri speaking London.. hahaha.. saje je, rilex ok.. semalam aku pergi majlis perasmian mini olimpik Navy.. biasalah, tiap2 2 tahun sekali navy akan buat mini olimpk nie.. dan tiap kali kami akan pergi kat stadium dalam pangkalan navy nie..bila dah duduk, zaquan boleh plak tanya, mana pergi gol ngan pemain2.. aku memula pelik nga soalan die tu.. pastu hubby aku kata, zaquan tu ingat kita datang stadium nak tengok bola.. hahaha... kesian tul anak bujang aku nie...

Tapi malam semalam banyak acara yang buat aku aku rasa nak tercabut jantung.. maklumlah, sebelum nie aku duk kat tepi2 vip seat.. tapi kononnya tahun nie nak rasa duk kat tempat lain.. nak duk kat kawasan bukit.. tepi skrin besar.. tup2 geng2 paskal buat kejutan dekat2 ngan tempat kitorang.. panjat2 tiang lampulah, letupkan bom lah, yang paling aku seram.. bleh plak diorang main tembak2 kat situ.. kuat plak tu bunyi senapang.. kalau ikut ati aku, nak je aku lari balik umah.. huhuhu... aku kan takut ngan benda2 ala2 perang nie.. aku kan suka kan kehidupan yang aman..  (^_^) Tapi tiap2 tahun aku mesti seram ngan persembahan payung terjun.. aku slalu risau kot2 lah diorang jatuh terhimpap aku.. padahal diorang tu dah sah2 lah pasukan terlatih.. diorang memang cekap & hebat..

Kali nie happening sket bila tengok gelagat maskot lebah.. maskot MARKAS BANTUAN.. lebah tu bleh plak pedajal mamat-mamat yang pegang bendera tepi padang tu.. kesian tul.. tapi memang menghiburkan.. xrugi la plak rasa duk kat seat berbukit nie..

Pasukan yang menang perbarisan tahun nie dari ARMADA.. memang happening lah sebab de Pahlawan2 Melayu yang join.. CO kapal yang sangat sporting pakai persalinan pahlawan melayu zaman dahulu..

Kesimpulannya persembahan pembukaan tahun nie memang best..

Tahniah buat TLDM..

Layan lah gambar2 yang sempat aku ngan hubby aku snap..









semangat tul ayah ngan anak nie pakai baju kuning..

p/s : aku nyaris2 nangis sebab diorang bakar bunga api dekat ngan tempat duduk aku.. takut terbakar.. abis aku peluk laki aku kuat2.. aku xkira dah banyak mata2 memandang aku.. hahaha... malu tul..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...