Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bengangnyer !!!!!

Hari nie mood aku sangat bengang.. puncanya aku dah plan nak balik kampung tapi xjadi.. hubby kene pergi kursus plak.. tak boleh nak batal sebab orang KL yang hantar nama.. so, can't say NO.. rugi tul cuti banyak hari duk rumah je.. kalau ikut ati nie, nak je aku balik sorang2..

Tapi.. kesian plak kat hubby aku tu.. mesti die lagi susah hati kan??

bila call mak, mak ckp cam nie..

" sabar jelah, mungkin de hikmahnye.. nanti lain kali kan boleh balik.. kita nie cuma boleh merancang.. kalau Allah xizinkan usaha macam mana pun xkan jadi.. kalau rasa nak marah sangat tu, agak2 kita jadi marah kat sape? "

erk... terdiam mak sekejap.. maka hati pun beransur - ansur rasa insaf.. siapa lah aku nak melawan kuasa Allah kan..

bukan pe, kali nie aku betul2 rasa frust sebab member aku kawin 1 April.. rugilah kalau xbalik.. memandangkan masa aku kawin die yang jadi pengapit.. 

ape2 pun.. aku redha..

so, kene bagi member aku tu hadiah besar lah ye.. hehehe..

en. suami.. sorry sebab moody 2 3 hari nie.. i frust okey.. hukhuk..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...