Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Bday Celebrations...


Alhamdulillah, aku masih hidup & sihat di atas muka bumi Allah ini. Aku bersyukur kerana diberi peluang untuk hidup dan pada masa yang sama umurku telah bertambah sthn lg. Dah 27thn aku hidup menumpang di atas dunia ini. Semoga tahun2 mendatang ini akan memberikan aku semangat baru untuk terus hidup di samping insan2 yang sangat aku sayang.. amin..

Takde ape yang aku nak cerita memandangkan aku pun baru tuko keje kat tempat baru di Hospital Seri Manjung, pastu plak bday jatuh pd bulan puasa.. so xtvt nak celebrate bday memang mcm xterasa sebab aku fokus tentang Ramadhan yang datang sthn sekali. Yang lain akuu tolak tepi sikit utk sementara waktu. Memandangkan Zaquan pun xde, lagilah aku xterasa nak sambut. Mujur hubby a.k.a. en suami yang sgt loving & caring (harap2 berkekalan sifat nie sampai aku tutup mata.. hehehe...) dia tetap belikan aku card & cake.. Thanks hubby.. Love U so much..

Untuk birthday aku, aku decide nak cuti masak & beli kat pasar Ramadhan. Hari nie aku nak makan nasi ayam kat The Chicken Rice Shop. Sepanjang bulan Ramadhan, aku suka tapau sume makanan balik umah sebab senang nak solat pastu.. dan yang paling penting xkelam kelibut nak pi terawikh.. hehehe...

So, korang cuci mata je lah ngan pic2 nie.. mana tau korang pun terliur & rasa teringin nak makan jugak. Memang sedap nasi ayam nie, tapi aku suka add on sayur2.. baik untuk kesihatan ok.. korang patut try makan.. berbaloi... Ia Bukan Sekadar nasi Ayam.. Okey..

Selamat Menjamu Mata Anda.. hehehe...

Plastik Yang Besar... Maknanya??
Setelah keluar dari plastik

Dim sum yang superb... korang kene try nie...

Pastu, menu yang paling penting... Nasi Ayam lah..
Sayur sawi

Kerabu Mangga

Sayur taugeh... sangat sedap okey...

Last but not least... telur & tauhu masin.. sedap..

Finally... My Bday Cake.. Thanks again my love...

Saya sangat gembira... Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...