Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ceritera Hari Raya 2011... Selamat hari Raya !!!

 SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA 2011.

Walaupun raya tahun nie aku rasakan sambutan agak kureng, xtau lah kenapa.. dengan keadaan fizikal & batin aku yang kureng jugak atas sebab2 mistik.. maka keseluruhan sambutan raya sangat kureng.. bayangkanlah, mood raya langsung xsampai kat aku woo... memang de something wrong ngan aku nie.. help me !!! huhuhu..

Persiapan raya tetap aku buat walaupun cuma dapat balik kampung lepas keje raya ke 2. Raya2 kene keje woo, tu gaknye semangat raya xdatang.. sebab kesedihan melanda diriku ini.. hahaha... maklumlah selama nie keje office hours, tetiba pindah kene plak keje waktu orang sibuk2 pi sambut raya.. hahaha...

Tak dapat balik, raya tetap nak makan lauk2 raya.. menu pagi raya aku : ketupat segera + sambal kacang + kuah lodeh + rendang daging.. tu je lah ye.. nak masak banyak2 kederat tak larat.. almaklumlah, masak xbergotong royong.. plak tu, takat aku ngan hubby je yang makan.. masak banyak2 kang membazir plak..

Dipendekkan citer, pas balik keje raya ke 2 aku terus balik kg.. jalan jem jugak.. tapi xde lah teruk sangat. sempat jugak la pi singgah Bikam umah ex-pengasuh Zaquan + akak angkat aku pi ambik biskut raya yang aku order last minute.. hahaha...

Pas sampai kampung barulah mood raya ade mari sket2.. Seronok sebab dapat jalan beraya jauh2 sket. yang paling seronok Zaquan lah sebab collection duit raya die sangat byk.. sikit aku bagi die beli mainan, lebihnya simpan la wei.. esok2 nak blajar xpayah utang2 mcm aku nie.. huhu..

macam biasalah, bila aku dah kebuntuan idea.. korang layan jelah pic2 yang de nie ha.. hehehe...

Selamat menyambut Aidilfitri.. Maaf sekiranya ada salah silap dari kami sekeluarga...

Selamat Menjamu Mata... Pic Kuih xde ye.. xbape rajin nak snap.. boleh??? hahaha...

-
-
-
-
-
-

Muka budak xsabar nak pi beraya...

Pic ini dirompak sepenuhnya dari hp en suami

pose ala2 terbang..
me.. nak pi beraya.. suka2..

xtvt dalam kereta.. on the way pi beraya.. anak sapa lah perangai mcm nie.. huhuhu...

Pas balik beraya.. kat umah mak.. nak balik umah mak mertua plak..
me & my love




bersama zaquan & 'rumah orkid' mak yng sempat hubby buat masa raya2 nie.. Zaquan tu biasalah.. buat rosak gambar mmg pandai.. mencik...

Dalam kita bergembira, jangan lupa pada mereka yang memerlukan.. raya2 jugak, tapi jangan membazir & beraya lah dalam kesederhanaan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...