Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Pengantin yang sangat berseri...


Korang mesti kenal kan dengan empunya pic di atas.. tak lain dan tak bukan pengacara nasi lemak kopi o TV9 a.k.a. farah AF..

Bila aku tengok pic kawin die nie, aku rasa sangat berseri2 muka pengantin perempuan nie.. terserlah gitewww... aku rasa artis perempuan pertama yang seri mukanya jelas terpancar.. artis2 lain de jugak serinya.. tapi lain kot ngan seri cik farah nie..

Tak kira lah korang xsetuju pun ngan ayat aku nie, sebab blog nie blog aku.. aku xkira.. aku nak cakap jugak yang Farah brepp brepp nie adalah artis perempuan pertama yang mempunyai seri pengantin yang paling hebat...

Ape2 pun, tahniah diucapkan pada Farah kerana telah mendirikan masjid bersama jejaka pilihan hatinya. Semoga ikatan yang dibina berlandaskan cinta ini akan berkekalan sehingga ke akhir hayat kalian.

Amin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...