Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

susahnya nak faham perangai manusia...

tetiba de plak entri meluah perasaan nie kan.. tak cukup ngan entri kat fb.. bersambung plak kat blg ye.. aku tak tau kenapa aku susah sangat nak lupakan perkara nie... sesuka ati nie nak kutuk aku sakan... perempuan giler lah.. ape lah.. padahal orang yang aku kata mulut longkang bukannya dia pun.. aku kutuk de mak cik tu sbb die bagi soalan maut pasal aku xpregnant.. maybe die tu spesis mulut longkang, sbb tu die terasa.. huhuhu..

skrg nie rasa macam nak call je die tanya pe masalah die ngan aku.. tapi bila fikir akan jadi gaduh, malas la plak.. tapi slagi xcall.. ati aku nie xsenang lagi.. aarrgggghhh... tensionnya...
mak kata biar & maafkan je dia.. biar Allah yang balas kan?
erm... betul jugak.. semoga aku dapat maafkan beliau sempena bulan syawal nie kan...

amin...

p/s :salah aku jugak pi baca msg orang lain tanpa keizinan.. tapi Allah yang gerakkan hati aku supaya baca... kan??? ntah la... huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...