Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bday Di Sana Sini..

Tajuk macam banyak sangat bday party aku g ye.. tapi korang jangan pelik plak.. bukannya ada pun sape2 buat birthday party pun.. hehehe

Kitorang makan anak beranak + family pengasuh aku je.. 

Kenapa tak buat birthday party? sebab aku tak nak biasakan tiap2 tahun birthday party tu acara wajib untuk dia.. bukan apa.. klu tiap2 tahun buat, skali tak buat.. korang ingat die bleh duk diam2 & terima ke?

hehehe..

Perjanjian aku ngan en suami, kitorang cuma buat birthday untuk Zaquan cuma masa dia umur setahun.. besar-besaran jugak lah.. tapi untuk sedara mara je lah.. Untuk tahun2 seterusnya, biarlah sambutan tu jadi eksklusif untuk kami.. lagipun jadual kerja tak menentu macam aku nie.. takde masa nak arrage bday2 macam nie.. plus.. en suami aku tu bukan suka sangat party2 nie.. huhuhuhu..

Okeylah.. stop membebel.. jom layan pic.. (^_^)

kek yang last minute dapat sebab baker nie lupe ke ape ntah.. hangin je.. skali dapat nan ado je rupe kek anak aku nie.. kalau tau beli siap je.. huhuhuhu... no more next time ok!!

Jenis mata susah nak dipuaskan.. aku cari box bahan2 buat kuih aku.. terjumpalah coklat nie yang kununnya aku nak buat cupcake untuk zaquan.. buat ke? nan ado je.. hahaha.. masa untuk menghias!!!

Okey.. kek dah siap dihias..

Tetiba bday boy bertukar plak.. hahaha... macam2 anak ngan ayah die nie..

Alhamdulillah.. Anak kesayangan bonda dah genap 5 tahun...

Syukur padaMu Ya Allah atas anugerah tak ternilai ini...

p/s : biasa2kan diri korang utk baca entri yang slalu dah terlepas tarikh camnie.. hahahaha...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...