Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Its Cameron Highlands Again...

Saya sangat suka ke Cameron Highlands !!!

nasib baik la tak jauh mana cameron nie.. dapat la pergi banyak2 kali.. hehehe...

tapi sekarang cameron dah tak sejuk macam dulu.. ape2 pun saya sangat suka ke sana..

Terbaik..

Jom cuci mata dengan pic sepanjang aku kat sana.. 



snap by our son

kandang arnab.. cantik & gebu2 arnab tu

muka xlarat nak jalan dah.. lemak2 aku sume dah marah.. hahaha

cantik..

anak + ayah yang poyo.. suka memain time ambik gambar.. mencik

peace yoo!!!

sekuntum bunga dikalangan bunga2.. hahaha..



pose plsss... hahaha





menu steamboat.. sejuk weii time nie.. sebab hujan lebat..




nak???

dah penat menuai.. bedal aiskrim plak ye.. hehehe..

yummyy...

terjoin bedal aiskrim plak..

sebelum balik.. en suami ckp nak mandikan V dulu sebab V dah kotor kene hujan smlm.. ish.. xkuasa mak.. dapat jugak la V merasa mandi kat tempat sejuk.. hehehe...

my flower.. thanks en suami... stok untuk mandi bunga aku.. hahaha...

p/s : post jeruk yang lama dah terperam.. hehehe...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...