Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kembali bersiaran selepas hari raya!!!!!

Selamat hari raya korang.. mesti mood raya sedang berlegar2 kat dalam jiwa ngan minda korang.. maklumlah.. tahun nie cuti panjang.. sakan lah pi beraya.. aku???  sabtu dah start keje dah.. huhuhu...
ape2 pun, tahun nie aku happy sangat sambut raya berbanding tahun lepas.. pagi2 raya dah de plak orang bt ati aku ngan en suami bengang akibat soalan maut daripada si mak cik mulut longkang.. nasib baik tahun nie aku xp beraya umah die.. hehehe... tunggu tahun depan la mak cik ye.. mesti masa tu ati saya dah sejuk.. hehehe...

walaupun de jugak la mood aku dirosakkan oleh seseorang yg hampeh, tapi aku tetap bergumbira.. hahaha... zaquan?  biasalah.. xnak balik lumut.. nak duk kampung... die xtau bonda die nie lagi meronta kalbu nak duk kampng.. ahaks..

pe pun.. di bulan baik nie. marilah kita sama2 maaf bermaafan.. walaupn susah (ayat tu diri aku sendiri jugak nie)..

selamat sambung beraya korang!!!!!

p/s : baru balik kg.. tapi dah homesick balik... hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...