Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Iftar at Marina Cove..

Banyak - banyak tempat, aku suka sangat buffet kat hotel nie..

sebab?

menu yg best..

kampung & western.. siap ada desert abc yang dimesin khas.. erk.. buat time tu jugak laa... hehehe

tapi apa kan daya...

minggu nie ngan minggu lepas xde rezeki aku nak makan kat sini.. sebab bila call.. asyik fully book je.. tensi mensi mak.. huhuhuhu... mencik..

tapi akan ku cuba jugak untuk pergi isnin nie.. tu pun kalau en suami free lah ye.. sob.. sob.. sob...

en suami tanya.. mengidam ke??

erk... cacing i yang mengidam kot.. hahahaha...


sorry lah xde pic makanan sebab aku bukan jenis yang snap2 makanan sebelum makan.. hahaha.. lagipun kiri kanan ramai orang.. malu wooo.. sampai luar nak balik baru aku snap pic, tu pun sebab anak bujang aku duk suruh aku ambik pic die ngan kete die tu.. hehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...