Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah.. Raya Sakan Tahun nie....

Raya sakan?

Korang jangan plak nak salah faham ye.. bukan bermaksud yang aku nie beraya sakan dengan barang2, baru raya yang sakan2 bagai ye..

raya sakan maksudnya.. aku dapat cuti panjang...

daripada 5 hari naik jadi 6 hari...

daripada aku sepatutnya kerja pagi raya... dah tak payah datang keje.. hari sabtu bleh balik kampung dah..

yahooo !!!!!

Alhamdulillah...

ada seorang sahabat baik yang sanggup ot untuk ganti tempat aku.. supaya aku dapat pulang beraya pada malam raya...

masa aku dapat tau, aku rasa bersyukur sangat.. walaupun kawan aku tu, bukan beragama Islam.. tapi syukur.. dia sangat memahami erti raya pada perantau macam aku nie..

masa raya lah, baru aku ngan en suami dapat bercuti panjang..

jumpa saudara mara..

selama 2 3 tahun kebelakangan nie pun.. kami cuma dapat balik raya pas raya ke 2...

memang seronok dapat pergi jalan2...

tapi sume orang dah start keje...

tapi tahun nie semua orang cuti panjang... termasuk aku...

syukur Alhamdulillah Ya Allah...

Tunggu kami sampai ye !!!!!

2 comments:

  1. Alhamdulillah..
    Salam Aidilfitri dari mamavogue sekeluarga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari raya untuk mamavogue jugak...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...