Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sambutan Hari Raya... PKDHP

Korang jangan terkejut plak ngan tajuk entri nie.. smlm masa aku tgh duk surf pic yang ada dalam folder pc aku, terjumpa la pic nie.. saje la nak buh dalam blog aku nie.. untuk kenang2 kenangan.. Masa nie pejabat tempat aku keje de buat Majlis jamuan Hari Raya.. best sangat makan2 walaupun masa tu aku xbleh 100% bagi komitmen sbb aku kene jaga kutipan untuk suntikan typhim, nie lah yang terpaksa dihadapi klu jaga bahagian kwangan.. berkorban utk jabatan kan?? hahaha...
tapi sempat gak lari2 g dataran perhimpunan utk makan. hahaha.. bagus x de staff mcm aku nie.. 
Xde banyak pic pun, cuma 2 keping je..

Aku ngan k.mie yang baru bertukar dari hospital Tapah ke PKDHP.. yang tudung biru tu okey.. yang sebelah die tu.. aku yang cute lah.. sape lagi.. hahaha...

Peace no war.. walaupun muka cam dot2 sket, aku tetap nak publish.. ade aku kesah.. hehehe...

ada acara cabutan bertuah, tapi nama aku xnaik la plak.. aku kurang bertuah gaknye.. sangat happy sbb dapat makan dan ketawa2..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...