Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Cuti - cuti Malaysia part 6

Destinasi : Teluk Senangin..
Penginapan : Dalam Kemah je..

Sebenarnya kitorg plan nak g berkemah kat Kuala Woh, tapi bila p sana ramai pulak org yang datang.. maklumlah cuti hujung minggu.. so, kami decide utk menukar port picnic.. zaquan plak dah merengek2 nak mandi.. yelah, die tgh excited nak mandi tetiba kena cancel plak..

Sesampainye kitorg kat sana ramai jugaklah org yang g picnic.. tgh2 nak cari port nak dirikan kemah, de plak org baru nak balik.. itu sudah bagus.. mcm tau2 je.. hehee.. Pas lebih kurang 10 min hubby pasang kemah, kitorg pun masuk kemah & makan & salin baju.. sambil2 tu aku berehat2 kumpul tenaga sambil baca novel.. sangat2 rilex key...

Zaquan yg sangat2 happy klu bab jalan2...

Ish.. anak teruna aku nie xbleh bpisah langsung ngan selimut busuk die nie.. xmacho lgsg.. huhuhu..

Peace.. mane bleh xsnap pic sendiri.. hehehe...

Kami dalam kemah....

Makanan fav. hubby ngan Zaquan.. KFC

Petang tu aku pulun mandi habis2an.. seronok giler rasanya bila dapat berenang.. memula tu kekok jugak sket2 sbb dah dekat sebulan otot2 ngan lemak2 aku xbt xtvt swimming nie.. maklumlah, mane de xtvt swimming kat area Teluk Intan tu.. klu duk kat navy base setiap mlm rabu bleh pi swimming kat swimming pool kat stadium tu.. hehehe...

Aktiviti malam plak kitorg just makan simple2 je.. maggie cup, roti ngan sandwich je... name pun camping kan.. xkan nak makan ayam masak merah plak... ye x.. hehehe...

Perkemahan nie mmg sweet & xdapat dilupakan.. aku rasa tenang sangat2.. thanks hubby sbb sporting tido dalam kemah layan kepala saya.. hehehe

C ya next story okey ...

daaa...

-end-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...