Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jalan2 ke LWOT.. So syiok !!!!


Finally aku berjaya jugak upload sume pic nie.. mcm2 halangan yg datang... terutama dugaan line broadband yang macam hampeh nie.. hehehe.. berminggu2 aku duk postponed nak publish kan story nie.. sampai banyak story yg aku hold dulu.. Tapi at least dah berjaya upload kire ok sangat lah kan.. so, jgn nak bebel yg bukan2 ok.. hehehe...

Biasalah kitorg klu plan nak g holiday atau jalan2 mesti last minute decide.. hehehe.. hubby suh bangun awal2 siap2 nak g Ipoh jalan2.. tapi last minute decide nak g tambun plak, mujur de bwk baju spare, klu x xdapatlah aku nak bermandi manda.. i likeeeeee.. jauh jugak perjalanan nak g tambun nie.. jalan menghala ke tempat nie pun busy je... Kat kaki bukit.. so syiok.. 

Zaquan plak ingat kitorg nak naik Cameron Highlands.. bukan main suka die.. tapi bila turun die tanya kenapa cepat sangat sampai.. klakar tul anak aku nie..

Aku suka pemandangan kat Tambun nie.. sejuk mata memandang.. damai.. tenang je rasa.. ramai jugak org datang sini.. pas settle hal2 kat pintu masuk.. kitorg pun bergegas kat tempat persinggahan pertama.. Marry go round.. nasib baik de had umur nak naik.. klu x, aku mmg dah naik.. maklumlah nie je permainan yg aku brani nak naik.. hehehe.. pirate ship pun aku xbrani nak naik, ape tah lagi sume mainan yg berpusing2 xjejak bumi tu.. huhu.. kutuk la klu korang nak kutuk pun.. aku memang spesis yg takut nak naik bende2 camtu.. kire oklah aku tunggu kat bawah je time hubby naik.. klu sume2 naik, sape nak jadi penonton plak kan.. hahaha.. (ayat cover malu.. ) keh.. keh.. keh..


Pe lah yg dibincangkan dua beranak nie ye...


Sukenye Zaquan dapat naik kuda.. xdapat kuda betul, patung kuda pun kire oklah tu.. kan?

 
Semasa dalam gua... 


Ada 3 ekor harimau dalam ini gambar.. korang bleh cari? hehehe...

Saya sangat suka tanah lapang berumput nie.. so nice..

Fly like a bird...
Ular di serata tempat..

Tempat yg sgt best.. taman burung.. pengalaman bagi makan burung2 kecik dengan tangan.. best, tapi takut.. heheheh...

Hubby yg sgt seronok kerana dia peminat haiwan yg bernama burung...

makan time sebelum mandi.. punye lah ramai org, sampai nak beli makanan sepinggan kene beratur 15 min.. aduhai..

Hubby i yg xbape suke bergambar.. tapi i suka curi2 snap.. hehehe..

nampak bdk pakai jersi no 7 tu? tu lah zaquan yg xnak balik..sampaikan kitorg terpaksa bergilir tukar baju sbb nak jaga die.. geram tul tiap kali bagi die main air.. mesti jadi camnie.. ank navy lah katakan.. hehehe...


Memang best dapat spend masa sama2 kat LWOT nie.. walaupun harga tiket mahal sikit, tapi mmg berbaloi2.. xpercaya? datang lah ke sini dan rasai keseronokkannya.. double thumbs up for LWOT..

Confirm aku akan datang lagi bersama family dari Johor.. Kepada adikku Mira, cepatlah plan cuti.. xsabar nak pi mandi lagi nie.. 

hehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...