Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Happy 5th Anniversary


Tak terlambat lagi rasanya untuk entry pasal anniversary celebration kitorg bln lepas.. bukan pe, dah nak dekat akhir tahun baru nak terbukak ati update blog.. skali update, banyak plak cite yg nak di post.. tapi masa terhad.. tambah pulak line broadband kat umah aku nie dah mcm dot2.. ingatkan bila dah pakai smart phone bleh la aku aktif update blog.. pun sama jugak.. hehehe... klu dah de sifat 'M' tu mmg payah nak ckp pe..

Anyway, jom baca story about my 5th Wedding Anniversary

Cards...

Its from me too him with love.. finally aku jumpa card nie kat suppermarket.. hari tu pegi book store lupa nak beli.. aku kalau dah jumpa novel.. mana nak ingat bende lain.. hehehe.. xdelah grand sangat pun card nie.. just sweet & nice.. like me.. hehehe...

From him to me... 

Ade story masa hubby nak bagi card nie.. die bleh main suprise2 plak.. korang nak tau?? (mcm kak nam plak ayat nie..).. hubby aku nie bleh plak letak card nie kat mail box kat luar umah.. aku balik keje kutip lah card nie sambil sembang kat die..

"sape punye wedding card nie yah.. besar tul cam card raya plak" 

hubby diam je sambil senyum.. padahal masa aku membebel tu, aku xtengok lagi ape tulisan kat depan sampul tu.. silly me.. skali bila aku duk atas sofa & start nak baca.. aku terdiam sbb tertulis

" khas buat sayangku.."

Alamak, malunye aku.. mcm mana aku bleh xterfikir pasal nie kan.. nama pun suprise ye x.. hehehe.. pas aku baca, tersentuh ati aku ngan ayat2 die.. erm.. mujur dah 5 thn hubby xpernah lupa nak bagi card time anniversary kitorg... 

thanks hubby.. Love u..

Kitorg celebrate ngan xtvt makan2 je.. xde candle light dinner, sbb aku nie bukan spesis yg suka ngan keadaan romantik.. hehehe... siapa yg decide tempat makan? for the 1st time Zaquan dibenarkan buat pilihan utk tentukan tempat makan kami.. so sweet.. kat mana? Pizza Hut Teluk Intan.. hehehe...

Ayah & anak bersembang..

Yummyy...


Dah kenyang die nak tido plak.. abis 1 mini pan set pizza utk die.. betuah tul budak botak nie.. oppsss... botak2 pun anak aku jgk.. hehehe...

peace.. so happy..


Akhirnya aku berjaya seludup cake nie masuk dalam umah.. suprise for hubby plak.. ingat die je bleh bt suprise.. hehehe... 


Prince of my heart.. hubby & my son..

Macam xpercaya plak.. sekejap je masa beredar kan.. sedar xsedar dah 5thn kami bergelar suami isteri.. Banyak suka duka sepanjang 5thn nie.. biasalah, sedangkan lidah lagi tergigit.. hehehe... (ayat power nie..)

Alhamdulillah, sepanjang aku menjadi isteri kepada Eddie Miza bin Mohamad, aku betul2 bahagia.. aku bersyukur sangat dengan keputusan mak yg memilih dia sebagai suamiku.. mula2 mmg aku rasa was2 jugak.. maklumlah aku xmenjangka kan aku akan bergelar isteri pada usia yang muda.. baru pas abis study tu.. ngam2 pas konvo.. tapi demi menunaikan hasrat seorg ibu, aku akur..

Ternyata Allah maha Besar, Maha Mengetahui.. pengorbanan aku utk menunaikan hasrat mak yg nak menunaikan haji akhirnya mendapat kurniaan yg besar apabila dijodohkan dengan suamiku.. setiap org mesti ada kelebihan dan kekurangan.. mcm tu jugak kami.. tapi bila aku menjadi isterinya, aku berubah menjadi lebih matang.. pengorbanan & kesabaran hubby sangat2 aku hargai.. mak pun ckp, aku beruntung bersuamikan dia.. aku rasa, die pun untung dapat wife mcm aku.. (ada unsur2 dengki x?) hehehe...

Ape pun, aku sentiasa berharap agar jodoh kami akan kekal hingga ke syurga.. aku nak kami jadi suami isteri di dunia & di syurga... amin..

Dear my beloved husband.. thanks for this 5 great years..

And I will always love u.. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...