Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sayangku Lailatul Raudah

Alhamdulillah.. akhirnya penantian 3 tahun abang aku untuk mendapat cahaya mata sudah berakhir.. penantian mak aku nak dapat cucu perempuan pun dah berakhir.. 

aku??? lagi lah seronok.. sebab nie lah waris perempuan sulung keluarga mak aku.. mau xhappy.. penantian kami akhirnya berakhir dengan kelahiran dewi kecik nie..

Geram dengan telatah raudah yang suka mengeliat.. comel sangat.. tapi skali nangis.. kusss semangat.. sampai naik takut aku.. hehehe...

Bonda rindu betul dengan si kecik nie...  

tunggu raya nanti kita jumpa ye sayang..

love u always my dear..
 

Raudah seksi.. hhehehe...

p/s : abang zaquan panggil raudah dengan panggilan odah.. hahahha.. zaquan.. zaquan... semua orang ketawa dengar.. nasib baik mak ayah die xmarah.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...