Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Berakhir sudah saat sibuk itu...

Sejak 5 6 bulan kebelakangan nie aku betul2 sibuk.. yelah sejak daripada bulan 1 2012 lagi aku sibuk uruskan hal-hal majlis merisik, bertunang, pernikahan & persandingan adik lelaki aku tu.. bukan senang ye nak arrangekan majlis lagi2 dari kejauhan macam aku nie... tapi alhamdulillah.. semuanya berjalan seperti yang kitorang rancang walaupun tak 100 % mengikut plan asal.. janji semua dah selamat.. syukur alhamdulillah..

Jadi.. pasni blog aku akan lebih meriah dengan entri2 basi yang dah lama aku peram sebagai draf.. hehehe...

tungguuu...

mencik kan baca entri poyo camnie.. hahahaha...

rilex laa..

jangan marah aaaa....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...