Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bermula lah kisah baru dalam hidupku...

Kisah apa? sabaq sat na... aku nak habaq kat hang pa sat gi...

tarik nafas...

hembus...

tarik nafas... 

hembus...

hahaha.... bagus tul klu korang ikut pe yang aku suruh.. sebenarnya xde apa yang suspen sangat pun.. cuma sekarang waktu kerja aku dah bertukar kepada 3 shif. berdebar jugak lah nak start keje malam nie.. sebab selama nie pun macam tak jadi je nak mula sistem 24 jam.. tapi sebab semua hospital dah buat, nak tak nak.. kaunter pendaftaran kene lah ade 24 jam.. untuk jabatan kecemasan & kemasukkan pesakit dalam wad..

Memula memang aku xboleh nak terima aku kene keje shift.. sape yang nak keje shift kan? lagi lah en suami aku tu selalu outstation.. kesian kat anak aku nan sorang tu.. tapi pe nak buat.. bila aku bagitau kat bos, kawan2 sepejabat masalah aku tak boleh nak keje shift.. depa sume cakap memang kalau nak keje devided kene ikut turn.. kalau nak fikirkan masalah, semua orang ada masalah.. so, kalau pe lagi aku nak cakap.. diam dan terima je lah semua nie sebagai dugaan hidup.. 

tapi bukannya kerja shift nie semuanya tak best.. banyak jugak bestnya.. biasalah.. setiap perkara mesti de baik buruknya kan?

so.. kalau nampak aku publish entri tgh2 malam tu.. sila lah jangan hairan ye..

sekian..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...