Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selamat Datang Ahli Keluarga Baru


Tahniah buat adik ku Mohd Noor Zaidi bin Aminuddin sebab dah selamat bergelar suami kepada Nur Fazilah dengan sekali lafaz pada 8.6.2012.. Alhamdulillah.. dah lengkap senarai menantu perempuan mak aku.. maklumlah ahli keluarga aku yang lelaki dah selamat kawin semuanya.. ceh.. bunyi cam ramai je.. padahal hanya 2 orang.. hahaha...

Nak handle majlis adik aku nie, macam2 dugaan yang datang.. tapi dengan kuasa Allah, semuanya berjalan dengan lancar..

Tapi kenangan yang paling aku tak boleh lupa.. masa akad nikah, bleh pulak tok kadi jadi gugup.. sampai 2 kali die baca lafaz nikah.. semua orang tergelak.. termasuk aku.. kesian tok kadi.. hehehe... tapi memang pengalaman yang tak boleh dilupakan lah.. kalau sekarang teringat pun mesti rasa geli hati.. tak pernah plak jadi sebelum nie.. kot lah sebab adik aku tu kan badan besar.. maka tok kadi tu jadi takut.. hehehe...

Ape2 pun.. selamat datang ke dalam keluarga kami ye Nor.. Semoga hubungan kita sekeluarga akan aman damai sehingga akhir hayat..

semoga hubungan kalian suami isteri sentiasa dirahmati Allah..

amin..

p/s : gambar nie cilok daripada fb adik ku si tipah.. hehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...