Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Dah Macam ZOMBIE !!!!

Saje nak meluah perasaan kat sini.. bukan nak mengeluh.. bukan nak merungut (ayat nak cover..hehehe...) semenjak dua menjak jadual kerja aku nie berubah kepada shift.. aku dah rasa letih sangat sebab waktu tido xmenentu.. hari rehat pun kene datang keje.. xde nye nak dapat rehat betul2.. paling kesian Zaquan, tak dapat tido yang cukup.. dugaan betul.. tambah2 lagi bila en suami xde kat umah, pi outstation masuk utan... en suami aku tu nama je navy tapi slalu masuk utan.. dah jadi geng komando lah katakan.. huhuhu... duk kat perantauan xde sedara mara nak tumpang mengadu.. tapi nasib baik lah pengasuh zaquan sangat okey.. dia faham keadaan aku nie.. lagipun, nie baru bulan pertama aku keje shift.. maklumlah.. aku kan baru masuk kerajaan.. so, kene lah ikut turn..

Bila fikir2 memang sedih.. tapi bila fikir2 dugaan aku nie xde lah besar mana.. ade lagi manusia yang dapat ujian lagi besar daripada aku... kan?

so... aku rasa sangat bersyukur & aku harus kuat..

tapi kan.. aku macam pelik, kenapa manusia sekarang jadi macam buta perut.. macam xde nilai kemanusiaan.. biarlah.. sesungguhnya Allah tu maha mengetahui.. moga2 sekarang masa aku bersusah2.. esok2 masa bersenang2 plak.. tul tak?

doakan aku tabah ye..

amin...


p/s : en suami.. sila balik cepat sikit ye... i can't live without u.. uhukkksss...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...