Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

video payung terjun...

duk belek2 folder dalam lappy aku nie aku jumpa video nie..

saksikanlah kecekapan penerjun PASKAL NAVY membuat terjunan..

tiap2 kali aku pi stadium, nie lah persembahan yang aku paling takut.. pikir macam2 kan? hahaha...

just enjoy the video..

tapi al maklum lah video dirakam menggunakan camera yang xbape nak canggih.. so, output quality ala ala kureng je.. tapi boleh la kan..

pe lagi.. klik la play button & tengok..

erk.. aku xpaksa korang tengok tau.. hehehe...



p/s : kalau time camera tu goyang2 maknanya aku sangat takut lalu peluk tangan laki aku sambil menjaga kejelitaan.. hahaha.. (cover takut org nampak yg aku nie takut sangat).. hahahha... (ketawa utk cover malu..)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...