Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Akhirnya setelah sekian lama..

Semenjak aku keje shift nie rasa cam best plak.. memang la de pro & conts nye.. tapi nak xnak kene terima.. al maklumlah aku kan keje ngan orang.. makan gaji.. kene lah ikut arahan.. ahaksss... tapi yg penting klu keje pagi ble balik kul 2 petang.. pas balik keje rehat2 settle keje umah.. bleh keluar jogging...

kenapa baru sekarang nak jogging? 

sebab aku sebelum nie kan de buat treatment kesuburan.. dr nasihatkan aku banyak berehat.. sebab  rahim aku lemah.. so, aku ikut ikutlah.. demi usaha untuk mendapatkan zuriat 2nd yang memang dah lama sangat aku tunggu..

so, lepas treatment xmenunjukkan hasil yang diharapkan.. aku buat keputusan untuk stop dulu & aku nak focus dengan perubatan islam plak..

so, sekarang pas berkilo2 gram ubat yang duk dalam badan aku nie..

dah tiba masa untuk aku kembali bersenam..

yahoo... usaha untuk dapatklan shape yang aku sangat rindu..

thanks en suami...

 dah puas lari.. pose dulu..

 oppsss... sibuk tul budak yang baru pandai bwk basikal tu..

rehat lagi.. semput la.. dah lama lemak duk terperap.. sekali jog.. terkejut lemak2 aku..
hahahaha....

p/s : mintak2 la xhangat2 taik ayam je ye.. hehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...