Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hubby's Bday Celebrations..

Happy bday My Love....

3bulan nie mmg full lah bday list aku.. maklumlah kami anak beranak berderet sambut bday.. nasib baik bukan bln yg sama.. Zaquan bln 7, Aku bulan 8, hubby plak bulan 9.. tapi utk bday hubby aku xmo mkn kek dah.. muak la plak.. maksud aku bukan xde kek langsung ye.. de kek, tapi beli slice je kat secret.. heheh..

Bday hubby nie kitorg sambut kat tempat makan febret hubby. die suka stik & chicken chop.. so kat Sunlight Cake House nie hubby kata paling sedap.. aku ikut jelah.. bday boy wish kan.. makanan die mmg sedap. Suasana romantik tu lagi buat kitorg makan kenyang sebab enjoy dengan makanan. klu de bunyi bising tu, daripada zaquan tu ler.. hehehe...

Tahun nie hubby dah 31 thn.. dah dewasa.. tapi baru de sorang ank. hubby ckp klu thn depan still xde berita baik, dia ajak aku ambik anak angkat.. OMG !!! aku mmg suka, tapi suka 10 min je.. pastu aku duk terfikir balik.. patut ke? harus ke? pe kesan pd family aku? erm.. soklan nie xkan abis dalam pale otak aku.. mmg kene bincang balik la jawabnye.. bukan senang.. sebab aku nie jenis pk byk2.. hehehe.. pe pendapat korang??

Memang hakikatnya aku mmg nak sangat baby, tapi bak kata mak aku, aku pun belum bape sihat lagi.. biarlah tunggu Allah yang bagi bila keadaan dah ok. mungkin de hikmahnye Allah tahan dulu rezeki utk kami de anak sebab nak tunggu sakit mistik aku sembuh dulu.. kali nie aku teringat kata2 ustaz " Orang tu buat sampai hidup aku porak peranda, rumah tangga kamu hancur dan yang paling penting.. orang tu xkan benarkan awak ade keturunan dengan suami. Sebabnye, bila awak berpisah dengan suami.. senanglah awak nak pergi pada dia. tapi Allah dah tunjukkan kekuasaan-Nya. awak dah de seorang anak. maknanya klu kita selalu berdoa & berusaha, sesungguhnya kuasa Allah tu Maha besar". erm.. mungkin slagi aku xpregnant.. bermakna aku xsembuh 100% lagi.. peritnye rasa.. huhu..

xmau sedih2.. layan pic ye.. as usual.. aku dah xde idea  lagi lah tu.. hahaha...


Bday Boy.. sabar ye tunggu makanan sampai...

Aku... opsss... tu bukan baju pregnant & im not pregnant.. tu sume lemak2 yang terkumpul.. hahaha...
sweet.. i love this pic.. snap by zaquan.. so sweet..
close up.. hehee... i love him..

anugerah terindah..

KAMI

hubby & his favourite stik..
aku?? kenyang dah... menu?? nasi goreng je.. hehehe..

Semoga my hubby, Eddie Miza bin Mohamad dipanjangkan usia, dilimpahkan rahmat dari Allah, murah rezeki, berjaya di masa hadapan & selalu bahagia bersama kami.. terima kasih kerana selalu bersama saya menghadapi saat susah & senang. Yang paling penting, terima kasih kerana sudi bersama saya.. menyokong saya agar saya boleh terus hidup seperti orang lain walaupun pada hakikatnya sayaa xsesihat orang lain.. terima kasih utk kasih sayang yg xterhingga yang slalu awak curahkan pada saya..

Saya sangat sayangkan awak !!!

Happy bday sayang...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...