Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Minggu2 dan bulan yang sangat bz...

Hari2 aku sekarang memang agak pack selepas aku dapat tender dari adik aku untuk buat hantaran majlis pertunangan die.. Pandai tak pandai sangatlah aku nie, tapi takat nak buat hantaran untuk kawan2, adik2 bleh la.. kan?? masa aku kawin pun aku dah start buat hantaran, walaupun xsemua lah.. start dari situ aku rajin2kan tangan ngan otak aku utk design hantaran yang telah dicilok ide asalnye dari kedai dan majalah2.. tema utk adik aku kali nie ialah purple.. memula aku pilih dark purple.. tapi bila dah cantum2, rasa warna purple tu de yg gelap, de yg terang.. so, cukuplah aku labelkan warna tema die as purple sahaja.. heheh.. sebab warna purple? aku pun xtau.. spontan je muncul dari kepala otak aku & family aku setuju.. 

Masa duk membelek folder hantaran yang dok ada dlm lappy aku nie, aku jumpalah pic hantaran yang aku buatkan utkk abang aku, masa die kawin. pic hantaran masa tunang ntah mana peginya.. tak dapatlah nak dikesan. Saje nak share pic2 nie sebab aku suka warna gold. maklumlah, aku kan suka yg bling2.. xde bling2 mata aku sakit.. hahaha... boleh?

Jom la cuci mata dengan pic yang agak dah lama nie.. saja suke suki.. Kualiti pic yg agak kureng sbb adik aku yg amatur tu yg snap.. aku?? bz jaga anak.. hahaha...

-
-
-
-
-

 
Kasut & Handbag 

Set Wangian Body Shop

Kek Buah

Make up set

Hantaran yang dibuat oleh adik iparku.. Mastura.. gubahan?? 
kedai lah.. sbb aku bab2 gubah menggubah nie mmg yg ado..


Sireh Junjung moden versi aku.. hehehe..

Nak selit gak pic hantaran zaman aku kawin.. masa nie bebudak lagi, idea pun xbrapa ade.. yang paling penting.. sumber modal share ngan mak aku.. sebab?? die yang beriya soh aku kawin.. ehehe... xmau melalut.. jom tgk pic aku nan 2 keping nie.. 5 thn sudah kira ok lagi la pesen2 mcm nie.. sekarang?? dah canggih manggih...

 Nie lah pic hantaran aku.. sume aku buat sendiri kecuali masjid tu..
tu mak cik aku yg buat..

hantaran daripada en suami.. simple je sbb adik ipar aku demam masa majlis aku..
kirenye hantaran yg dibuat ketika demam.. hehehe...

Pic hantaran adik aku plak akan di update next entry.. tu pun klu rajin lah.. sebab angin kemalasan dah melanda diriku semula.. hehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...