Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sukarnya aku melupakan ia....

hai korang!!!!

saje nak kongsi minat terbaru aku...

minat yang kalau bangun tengah-tengah malam pun boleh buatkan aku sanggup untuk on lappy.. teruk??? dah tahap dasat kot...

hahaha...

en suami aku pun de bising jugak.. tapi ketahanan mental aku kan tinggi.. so, ia tidak memberi kesan yang besar terhadap minat baru aku nie.. 

aku pun kadang-kadang cuba untuk melupakan ia.. tapi tak lama...

alah.. aku mula berjinak-jinak ngan benda nie pun sebab nak isi masa lapang.. yelah.. en suami aku tu kan asyik sibuk dengan assignment lah.. exam lah.. tu belum cerita pasal jadual kelas lagi..

sambil-sambil aku online fb tengok gossip bagai.. baik aku layan 'benda' tu...

apakah ia???

taraaaaa !!!!



sila jangan meluat ye.. 

huhuhuhu...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...