Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jalan - Jalan, Makan - Makan & Main Game...

Mujurlah anak sorang je..

bleh la nak melayan kerenah dia..

sebab dia lah racun..

dia lah penawar..

dialah yang menjaga aku kalau aku sakit..

lagi2 kalau ayah dia xde...

bonda sayang zaquan ketat2...


dah pandai pilih baju sendiri... style sendiri...

mengalahkan bebudak kecik.. erk.. memang dia budak lagi ye tak.. hehehe...

mister donut... nyum.. nyum...

lagi pilihan donut.. yummyyy !!!!

untuk kami bertiga.. penghilang dahaga...

gembira rasa bila dapat gembirakan budak kecik nie...

tapi.. jangan korang ingat aku tak garang.. hahahaha...

manja tu manjakan lah jugak...

bak kata pepatah.. sayang anak, tangan tangankan..

banyak kali tak makan saman.. rotan lah makan dia.. hehehe./..

maka lahirlah lagu..

Pak Mamat ada kebun...
a.e.i.o.u...
di kebunnya ada bonda... 
a.e.i.o.u...
marah sana.. marah sini...
marah sana.. marah sini...
Pak Mamat ada kebun...
a.e.i.o.u...

reaksi aku???

mesti lah hangin.. tapi seminit pertama je..

pastu aku ketawa tak hengat...

geram tul ngan gelagat anak bujang aku nie... 

terima kasih Allah untuk terindah anugerah ini...


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...