Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Demam.. demam.. dan demam...

Apa khabar korang??? sihat?? alhamdulillah...

aku ngan family aku a.k.a. en suami dengan zaquan bergilir-gilir demam.. dan zaquanlah yang demam paling teruk..

kesian kan...

doakan semoga kami anak beranak akan cepat sembuh...

tapi kan.. cuaca sekarang memang betul2 panas kan???

sampai tonsil aku bengkak 2 kali..

al-kisah zaquan pulak... demam suhu 39.3 sampai menggigil2.. pukul 2.45 pagi aku bagi ubat tak mau surut jugak suhu.. lepas tu die ngadu sesak nafas..

aku pun dengan bersungguh-sungguh suruh en suami aku yang demam tu tolong bawak anak aku turun kat kereta.. nasib baik lah lif dah ok.. klu tak.. mati lah aku nak kelek bujang kecik nie turun naik tangga.. sanggup je aku bagi ubat kat umah je kot.. huhuhu..

alhamdulillah...

sampai hospital sebab denyutan jantung tak ok.. pastu die sesak nafas...

maka MA.. suggest kan zaquan untuk ambik nab.. untuk cairkan kahak dia je.. bukan athsma ye...

setengah jam jugak lah bertapa nak sedut gas tu...

bila boring.. maka aku snap la 2 keping gambar nie...


budak sakit yang sempat tido.. selesa betul...

muka sedih...

get well soon dear !!!!

apa2 pun.. korang yang belum demam tu.. jagalah kesihatan...

jangan main panas...

minum air banyak2...

klu tonsil bengkak.. makan aiskrim..

ok...

selamat menjaga kesihatan ye korang...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...