Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Hobi Baru.. Kembali Membaca & Mengumpul Novel...

Rasanye haritu aku de mention pasal hobi baru aku membaca & mengumpul koleksi novel. De yang baru dan ada yang aku beli novel lama as collection. Masa awal2 aku bergelar isteri orang, aku dah slow sket bab2 nak beli novel nie.. yelah dah sibuk ngan hal2 umah tangga.. pastu hal keje.. Busy jugak lah katakan.. ahaks.. tapi minat membaca tu tetap tak bleh dipisahkan dengan aku, cuma bezanya aku dah mula kumpul majalah mingguan wanita, majalah RASA dan segala majalah yang berkisarkan hal2 isteri & suri rumah.. hahaha... jangan xpercaya ye..

Tapi sekarang hobi membaca & mengumpul novel aku telah kembali.. aku mmg nak berterima kasih pada ex-officemate aku; Ismawati yang telah menyuntik minat membaca dengan membantu aku membeli novel melalui pos tanpa perlu ke kedai buku. Maklumlah masa aku duk kat Teluk Intan tu, aku memang slalu terperap kat umah je. kenapa? masalah kesihatan ler.. lupe?? kes mistik yang aku slalu hint2 kat korang tu.. lupe jugak?? lain kali aku citer ye... hehehe..

Saje je aku nak share minat aku ngan korang. Manelah tau kan, pasni korang pun jadi berminat nak start baca novel balik mcm zaman2 bujang dulu.. Aku start beriya2 kumpul bila drama Nora Elena tersiar kat tv3. Member aku cakap novel tu dah lama keluar. Aku sungguh2 nak pi cari novel tu semata2 nak tahu jalan cerita sebab xsabar nak tunggu tayangan kat tv.. ahaks.. gelojoh tul kan?? biasalah.. tapi dalam aku cari novel yang payah sangat nak jumpa tu, aku duk belek2 novel tulisan Ramlee Awang Murshid. start dari tu lah aku duk pulun beli novel.. baik kat POPULAR BOOK STORE atau pun melalui online mcm novel Nora Elena tu.. hehehe..

Antara Koleksi Novel Terbaru Aku.. 
(takderlah banyak sangat kan.. biasalah baru nak start balik)


Penulis kegemaran aku sekarang tak lain dan xbukan.. En Ramlee Awang Murshid.. Dulu zaman sekolah, belajar aku minat baca buku cintan cintun.. bila dah kawin nie, dah jumpa Mr Right aku, aku dah xbape minat nak baca kisah cinta. Sekarang aku suka novel sience fiction. konon dah makin matang lah tu.. hahaha... bukan pe, selera manusia slalu berubah2 kan?

Tunggu plak ulasan aku berkenaan novel2 tu.. tapi mcm biasalah, banyak kali back dated.. huuhhu..

Tungguuuuuu... wokay???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...