Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Detik Perpisahan Sementara...

Pagi nie aku bangun awal sangat.. lagipun xboleh tido.. maklumlah hubby nak pergi belayar, kali nie lame sikit 2 bulan lebih, tu yang sedih lebih2 sikit.. Xpelah, ape nak buat, separuh jiwa husband aku hak negara (syahdu tak ayat)... hehehe.. 6.30pagi aku dah start enjin kereta, mujur barang2 sume dah hantar petang semalam klu xjenuh jugak nak mengangkut barang pagi2.. Macam biasa, sepanjang jalan sume diam je.. termasuk mak aku.. Pas masuk gate Armada hati aku rasa sebak sangat, terus airmata jatuh.. memule rasa malu gak ngan mak, tapi xboleh nak control sangat..

Aku hantar Hubby kat hujung jeti je, gayat siut nak drive atas jeti..
 jalan dah la kecik, nak elak tangga kapal dalam gelap memang aku tak pro.. hehehe.. pas sesi kiss & huge, husband aku suruh aku balik.. tapi aku suruh dia jalan dulu, tak sanggup aku nak tengok die tunggu kitorang gerak... Bermula lah detik perpisahan sementara kitorang... Tapi mujur mak ade teman aku, so xdelah boring sangat..

Miss my hubby very much...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...