Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Air Terjun Ulu Kenas, Kuala Kangsar..

Pagi ahad memang kitorang plan nak pergi picnic kat air terjun.. Memula aku plan nak pergi air terjun kat Taiping, tapi hubby buat suprise pulak cakap nak pergi Ulu Kenas.. Dah la aku pakai baju sempoi, bawak baju salin pun sempoi jugak.. Maklumlah kat Taiping xramai orang datang, kalau aku tau nak pergi Kuala Kangsar xde lah aku bawak baju tu.. Pastu nak gi shopping kat Kuala plak.. Huhuhu.. Hubby cakap xpe, aku pakai ape pun nampak ok.. (walaupun aku tau ayat tu mmg ayat standart die nak sedapkan ati aku) tapi dah separuh jalan takkan nak patah balik semata2 sebab sehelai baju kan.. tak pelah.. Sebelum pergi ingat nak tapau KFC tapi sebab masing2 tak nak turun pergi beli, terus gi drive-thru McD.. Zaquanlah yang paling happy bila nampak signboard McD.. 

Perjalanan Sejam Setengah ke Kuala Kangsar tu cukup menguji, sebab jalan raya macam ular kena palu, naik pening kepala aku nie.. mujur tak muntah.. maklumlah, dah lama jugak kitorang tak ikut jalan tu sbb biasa hubby ikut highway je.. Anyway, pukul 12 lebih baru sampai.. mujur dapat port best.. Zaquan memula tak nak mandi.. tapi pas tengok ayah dia masuk air, terus lompat2 nak mandi.. hehehe.. Happy sangat, hubby pun cakap pasnie lame baru die bleh bawak g jalan2 lagi.. sebab dia outstation lama.. Takpe, walaupun jarang jumpe, the quality time that we spend together is enough for us.. Thanks to Allah because giving me the best husband in the world!! (-_-)


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...