Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

World Of Ballon... at Ipoh Parade..

Pas balik kerja pagi.. en suami ajak aku pi Ipoh.. jalan-jalan katanya.. nak makan Kenny Roggers ngan beli Rayban die.. hahaha... ngidam gamaknye..

Kat pejabat sibuk sembang2 lagi.. pastu baru aku sedar yang aku de janji ngan en suami.. abis la merajuk la die duk tunggu aku kat podok bawah umah aku tu..

Pas pulun anak beranak (aku &zaquan) bersiap.. maka.. zuupppp lah kami ke Ipoh..

Destinasi ??? Ipoh Parade je.. hehehe..

Kat situ ade plak ade karnival kanak-kanak.. ngam2 lah timing tu..

Zaquan??? melompat2 lah dia.. aku?? seriau ngan belon weii... hahaha,,,

happy.. mother & son.. 

seronok sangat..






penutup aktiviti hari tu.. makan time... Alhamdulillah...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...