Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

hair dryer


yang rosak telah beganti.. hahahaha... no more wet hair in my tudung...

pe nak buat.. aku suka mandi last minute sebelum g keje.. 

sebab tu aku sangat2 perlukan hair drier ( betul ke spell mcm nie )..  tapi kali nie bukan nak promote sangat.. dan ini bukan iklan berbayar ye..

just nak share kebaikan produk yang aku guna ngan korang...

sharing is caring kan????

pengering rambut (tetiba macam skema kan?) nie ada air blow sejuk... untuk korang yang takut rambut korang rosak dengan suhu panas.. canggih kan..

canggih bagi aku kot sebab aku xpernah jumpa & guna pengering rambut macam nie.. dulu punye pun cuma ada 2 button.. on & off je.. sekarang de 4 button.. xsia2 lah pengering rambut yang dulu tu rosak.. hahaha... dah 5thn pakai.. kira memang dah sampai seru nak rosak gamaknye.. 

pesanan penaja daripada aku.. kalau boleh.. pakai la moisturiser dulu sebelum blow rambut.. kita sebelum pakai make up pun pakai moisturiser kat muka dulu kan.. heehehe....

I LOVE IT !!!! 

ITS PINK !!!! HAHHAHA!!!!  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...