Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Beautiful moment on my birthday...

Sesungguhnya.. tahun nie adalah kenangan paling manis aku celebrate bday aku.. 1st bday aku jatuh pada hari raya... 2nd aku dapat celebrate kat kampung ngan family aku.. 3rd dapat jumpa kawan2..

entri basi? memang dah basi.. cuma kulatnya je yang korang xnampak.. hahaha... 

Alangkah indahnya kalau tiap2 tahun boleh sambut macam nie.. aku nie walaupun dah tua.. tapi tetap berharap dapat celebrate bday ngan cara yang paling meriah.. tapi.. aku xsuka suprise.. hahaha... macam mana tu.. teruk kan? aku pun xtau kenapa aku xsuka suprise2 nie.. pelik jugak bila difikirkan.. hehehe..

kalau dikenang2kan.. banyak cerita kelakar masa nak celebrate birthday aku nie... memula en suami ngan adik aku duk pakat senyap2 nak suprisekan aku.. pagi2 dah kantoi msg2 depa.. hahaha.. pastu aku sibuk siapkan goodie bag untuk mini gath petang tu kat umah su.. aku g kedai kek beli kek kecik2 nak masuk kat dalam goodie bag.. secara xsengaja.. masa aku nak bayar.. owner kedai tu baru siapkan tempahan kek aku tu.. ngam2 aku berdiri depan kek tu.. hahahaha.. klakar giler.. terkejut jugak lah bila baca nama atas kek tu nama aku + abang aku + mak aku.. suprise jugak lah sket.. kenapa nama 3 org? sbb kami celebrate birthday  dalam bulan yang sama.. sehari lepas bday aku.. bday abang aku.. pas 8 hari.. bday mak aku plak.. alang2 aku de kat kg kan??? tapi en suami ngan adik aku frust giler bila suprise depa xjadi.. hahahaha.... kan aku dah kata aku xsuka suprise.. so.. nest time xpayah suprise2 kan i ye en suami.. tapi i suka suprise kan orang lain.. hehehe... 

Ape2 pun.. aku rasa sangat happy !!!! thanks to my family !!!

Love u guys !!!!

Muuaaaahhhh... XOXO....


hajar & pidah..

kami !!!!

anak pidah yang memang ligat..

HAPPY BDAY TO US !!!!

my beloved mom & me...

picture snap by my son..

CAKE !!!!! My favourite flavour... yummyyy !!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...