Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kembali Aktif Berblog..

Seronok rasanya bila minat nak menghias blog datang balik.. biar pun mood tu datang bermusim.. hehehe.... at least semenjak masuk tahun 2012 nie aku slalu je ade mood nak update blog.. yang terbaru.. aku dah mula rajin tangan menghias blog aku nie.. korang de perasan x ape2 yang baru??

xde?? tengok betul2..

walaupun macam dah ketinggalan zaman sket, yelah.. memandangkan banyak dah blog yang canggih manggih sekarang nie.. ape lah sangat blog aku nie kan.. tapi cukup besar maknanya sebab sblm nie aku kan pernah de niat nak tutup blog nie sbb rasa macam dah boring.. tapi bila tengok balik banyak bende yang aku dah ubah slow2, rasa syukur sebab aku xjadi nak tutup..
rasa happy lah untuk diri sendiri.. (^_^)


p/s : banyak lagi entri basi pasal cuti2 malaysia aku yang belum update.. tunggu yee...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...