Hidup Bersama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selesai sudah Majlis Pertunangan..

Alhamdulillah, adik aku dah selamat menjadi tunangan orang.. semoga hubungan mereka tidak di duga dengan teruk sepanjang mereka menjalani hubungan yg berdarah manis nie.. orang kata banyak dugaan kan? masa nie lah saham nak naik pun.. untuk yang pompuan lah.. masa nie lah konon2nya ramai yang nak try tackel.. masa single mingle.. xde plak depa nak usha.. saje je lah kan?? tapi betul ke??

Ape pun, korang layan je lah gambar2 hantaran yang aku sempat ambik sket2 je.. sebab? I bz ok.. maklumlah.. I kan in charge.. wedding planner yg xbergaji.. ahakssss… layan je lah pic2 yang aku dah pilih.. yang lain? nan ado.. si adik aku yang sorang lagi tu.. nama je ade camera mahal2.. tapi ambik gambo, lagi cantik aku ambik guna hp aku… hahahah… jahat tul statement…




























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...